Floral Scroll

zondag 17 april 2011

..vervolg van de oude doos


Hiernaast het doosje wat ik via een nichtje van haar overleden oom kreeg. Ik kwam voor zijn overlijden wel bij deze meneer vanwege mijn werk.

Ik wist eerst helemaal niet wat erin dat doosje zat en toen ik het dan ook openmaakte was ik zeer verrast.

Het waren allemaal op zichzelf staande borduursels die je vroeger in sigarendozen kado kreeg.

Het bleek dus ook dat meneer een sigarenwinkel had gehad.

Alleen het doosje is al een plaatje.

Dat meisje op het deksel met haar schattige krulletjes lijkt wel wat op mijn oudste dochter toen ze klein was.

En dan het doosje op zich, versierd met een papieren kantje.

Op de onderst foto ligt een gedeelte van de "borduursels". En natuurlijk vind ik dit ook weer leuk.

..wordt vervolgd. gr. Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten